What if your ex said these to you???
1. Hi how are ya?
-emm. hidup lg ni.
2. Hey! You wanna go to the mall?!
- time tu pau abis2 pnya
3. I LOVE U..
- peduli apa aku.
4. DO u want some cookies?
- tak kesior pon
5.Can you take me a picture?!?
- bt bende la, pic ak lg tomei.
6.Help me in my homework!
- u bayar gaji i ke?
7. Here's my gift to you...
- beg Louis Vuitton nk r
8. Let's just be textmates
- buang karan jer.
9. Do you want me to buy you an ipod?
- erk pe hal tetiba, bukak kdai ke kat lowyat ?
10.Let's sit together in the bus
-xklas la naek bas, I tahan ferrari tepi jln je
11. Hi baby
-yuks..
12. Your still cute!
-lame dah tau (^_^)
13.I still LOVE you!
-gila hapa
14.Can I visit your house?
-meh nak asah parang lu.
15.Do you love me?
-I only luv your money, hahaha
1 comment:
"15.Do you love me?
-I only luv your money, hahaha "
haha jwpn ini sgt klaka & best! keke
kite suka benda2 tagging ni tapi tgk soklan gak la.
n soalan ni sgt best untuk dijwb^_^
Post a Comment